Tävlingsterminen 2007

Sv: Tävlingsterminen 2007

Jag lägger gärna in pp, träningstävlingar och utbildningsritter i terminslistan på NDRK's sida. Det är bara för klubbarna att maila infon till mig.
/Josefin

Jag trodde att SM skulle gå över 160 km nästa år och jag hade fattat det som det skulle vara på Nybygget.
Kanske därför det inte är spikat datum eller?

Lite ny info... (från en inofficiell källa)

Vedemaritten är spikad till 21/4.

Nybyggetritten ska gå helgen efter den 28/4. Nybygget ska inte anordna SM. Däremot kommer de bl a ha en FEI 120 km.

Simlångsritten skall anordna SM över 160 km.

Då blir det kanske ingen FEI 160km i Sverige i sommar. Lite syns ifall det är någon som ska kvala. Men det går ju åka utomlands. För egen del så är det ju ändå inte aktuellt i vilket fall.

Nybbyget 5 maj alltså? Samma som tjustritten? Otur för dem i år igen med andra ord att krocka med en så pass stor tävling som har ung. samma upptagningsområde i mellan sverige.....

Varför är tävlingsterminen bortplockad från Nerikes sida?????

Nu missförstod du Pia Puff. Nybygget går helgen efter Vedema dvs 28/4.
// Linda

Björkviks Ryttareförening
arrangerar 2007
OBS! Preliminärt OBS!
Lilla Sörmlandsritten PP cirka 25 kilometer på två slingor med veterinärgrind mellan, lördagen den sista mars. Utbildning för ryttare, groomar och funktionärer.
Nybyggetritten(Björkviksritten) tävlingsplats Danbyholm 27/4 FEI 160, 120. 28/4 80, 50, 50CR.
Individuellt SM tar Simlångsdalen, då vi inte anser oss orka med två stora tävlingar.
Välkomna allihop

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
700
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka