Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte.på.en.sak...såg.att.Hermanstorp.inte.står.med.i.planeringen...ska.dom.inte.ha.några.tävlingar.i.år??
Som ryttare är det ju också enormt störigt att 2 arrangörer med samma klasser (till viss del iaf) har tävling samma helg. Vi har ju alltid fått räkna med att åka enkel resa 30-40 mil för att kunna utöva vår sport och när tävlingarna då hamnar på samma helg för att sen lämna resten av månaden "tävlingsfri" är ju inte på nåt sätt optimalt.
Sen tror jag inte för 1 sekund att någon arrangör sitter och funderar ut när de kan lägga sin tävling för att konkurrera ut en annan. Visst är det så att alla ansöker när de anser sig kunna ha tävlingar. Och detta funkar ju i dressyr och hopp för där KRYLLAR det ju av arrangörer men i vår lilla sport är man som ryttare beroende av varenda liten tävling. Så därför kan jag inte förstå varför inte arrangörerna på ett eller annat sätt "tvingas" ha ett alternativ datum när de ansöker? Så om en annan tävlingsplats också har tänkt sig den helgen så får 1 vika undan och arrangera sin tävling på det andra datumet istället för som det känns nu, antingen STRUNTA i att ha FT alls eller tjurigt strida på och ha sin tävling samma helg.
(OBS! viss överdrift av mig i sista meningen men ni förstår nog vad jag menar!)
Jo men det förstod jag men juni och juli månad brukar ju vara snöfria även i Östersund även om inte maj är det
Haha...ja.du...ingen.aning!!Tror.mitt.tangentbord.har.ett.eget.liv.å.gör.lite.som.de.vill...
Därför.jag.har.en.bärbar.dator.så.de.e.inte.så.lätt.att.bara.byta
Ska.ta.tag.i.detta.å.lämna.in.den.på.lagning...
Jag kan inte heller förstå varför man i 08-land bara kan ha tävling i augusti och september
Söker man via förbundets hemsida på fälttävlan för 2008 så dyker Nyköping; Uppsala och Baståsen upp men inga andra,
Och det är väl ett mysterium i sig hur de har lyckats hamna där när inga andra har.....
Vi sökte t.ex våra tävlingar i god tid, finns på SB:s lista men inte där...
Och det är väl ett mysterium i sig hur de har lyckats hamna där när inga andra har.....
Vi sökte t.ex våra tävlingar i god tid, finns på SB:s lista men inte där...
Tror det beror på att vårt distrikt tillsammans med Västmanland använder något program kopplat till ridsportförbundets tävlingstermin. Kul att Nyköping kommer tillbaks även om det är debutant. Sören har hjälpt dem med ny bana. Är det någon som ska dit hör av er så kan jag fixa stallplats o boende