Tävlingstermin 2008

Sv: Tävlingstermin 2008

Hörde med en som var närvarande (fysiskt iallafall) att det var väldigt flummigt. Därav att "vår klubb" inte är med i terminen.
Han visste inga beslut bara förslag.

Förslag har dom ju haft sen september minst.... och hysch, hysch hemligt är det :angel:

Om alla dessa förslag skall kunna sjösättas så är det ju verkligen hög tid nu! :mad:

Förslag har dom ju haft sen september minst.... och hysch, hysch hemligt är det :angel:

Om alla dessa förslag skall kunna sjösättas så är det ju verkligen hög tid nu! :mad:

Åja vi kan väl vänta tills första tävlingen varit. :angel:

sen kommer ju alla tävlingar på en gång och alla ÖD/TD tolkar olika :eek:

Åja vi kan väl vänta tills första tävlingen varit. :angel:

sen kommer ju alla tävlingar på en gång och alla ÖD/TD tolkar olika :eek:

Bra idé !:p

Fast hur gör man med propositionen när man inte vet vilka klasser/kategorier/bedömningar det kommer att finnas :confused:

Bra idé !:p

Fast hur gör man med propositionen när man inte vet vilka klasser/kategorier/bedömningar det kommer att finnas :confused:

Fast det spelar ingen roll föresten för ryttarna vet ju ändå inte vilka klasser de är kvalade till så........ vi snor ihop lite startlistor på plats:angel:

Fattar ni inte att det här görs (eller inte) av säkerhetsskäl.
Arrangörerna vet inte hur propositionerna ska se ut.
Ryttarna vet inte vad dom får anmäla till.
Resultat: Inga kan starta.
Alltså: Inga olyckor.

Förresten spelar det ingen roll iaf.
Enligt TR moment 444 är ni ändå uteslutna om ni startar.
Ja det står faktiskt så (om ni klarar att läsa innantill )

Förresten spelar det ingen roll iaf.
Enligt TR moment 444 är ni ändå uteslutna om ni startar.
Ja det står faktiskt så (om ni klarar att läsa innantill )

Vi kan inte läsa TR för det ligger inte ute på nätet än och eftersom vi har sponsrat alla arrangörer med våra anmälningsavgifter, okristliga veterinäravgifter, uppstallning, mat och annat smått och gott så har vi inte haft råd att köpa TR i pappersform utan förlitar oss BLINT på vad som står på buke och förutsätter att alla är TR-världsmästare här och kan mycket mer än vad vi själva kan.....:devil:

Det var en himla lång mening.....:o

Bror min skrev en gång en doktorsavhandling på 443 sidor, som hette Konsten att sätta punkt.
Är det inte så att dom två senaste förbundsstämmorna har uttalat att frågan om TR på nätet ska utredas?
Verkligen en svår utredning att genomföra.

men ni vet väl att Tr inte gäller.. det är ju överdommaren på en tävling som bestämmer (i fälttävlan iaf) ;).

Bror min skrev en gång en doktorsavhandling på 443 sidor, som hette Konsten att sätta punkt.
Är det inte så att dom två senaste förbundsstämmorna har uttalat att frågan om TR på nätet ska utredas?
Verkligen en svår utredning att genomföra.

Fast det faktiskt klubbat och klart! TR kommer ut på nätet vid årsskiftet...står det att läsa på förbundssidan:)

... och att det dröjt så länge beror ju på det fleråriga avtalet med tryckeriet som nu äntligen löper ut. :)

QUOTE][/Varför får jag en skum känsla av att du har upplevt detta???....[/QUOTE]

japp.. hon sa helt emot var det stog i TR... vi fick senare reda på att (när vi kontaktade förbundet) allt inte kan stå i TR.. vad ska man då gå efter :confused:. jag hade ju inte ridit som jag red om jag visste detta..

Aj,Aj
Tufft läge....botten napp.
Hur ska vi klara detta...:devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka