Tävlingstermin 2008

Sv: Tävlingstermin 2008

Tror de flesta distrikt hat sina möten nu i Oktober och beroend epå hur snabba de sedan är så brukar planerigarna strömma in ganska snabbt till förbundet.

Det börjar väl bli klart nu?
Vårat distrikt är så gott som klart. De nationella och elittävlingarna är ju redan utsatta. Finns det inte inlagt i SvRFs databas?

Svarar båda:

Vårt distrikt har inte lagt ut något ännu, men då finns det alltså anledning att hålla regelbunden koll på hemsidan, alltså?

Vart hittar jag kvalregler etc. för 5-årschampionat i Falsterbo 2008? Pga snabbt ändrade planer behöver jag all information jag kan få...:crazy: Vilka resultat krävs och vad förväntas de kunna väl där?

KL

Är det rätt uppfattat att för 4-åriga hästar är det vissa tävlingar som är "godkända" för kval medans andra inte är det? Hur får jag reda på vilka som får räknas? (17 september har ju passerat).

Man kvalar genom att nolla tre gånger och sedan är det ytterligare kval i semifinalerna (dessa är specifika)
För att ev gå vidare till finalen.

Och naturligtvis är det så att 17 sept är sista anmälan till 2007... så går det när man läser och har bråttom i huvudet :o

Tack för länken!

Finns preliminär tt under Tävlingar/Nyheter (tror jag det var) på förbundets hemsida.

Olika distrikt gör lite olika..

Tex så lägger västergötland ut sina +proppar direkt på förbundets söksida numera.

En del distrikt har kvar sina egna planeringar på respektive sida.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I går fick Wilma Hellström beskedet att hon inte får åka till OS. I dag svarade hon med ett toppresultat – som tvåa i GP-hoppningen på...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 018
Senast: fio
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 239
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024