Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har inte fått någon cd
Jag vet inte riktigt vad det kostar heller eftersom jag som sagt har både gotlandsrabatt och idrottsrabatt... Tror det kan ligga runt 1500-2000 för bil och släp tor.
Fälttävlans kommiten har inte bestämt var LagSM häst och Lag SM ponny skall gå än.....
Bunge, Trossnäs och Örebro har sökt om det men än finns inget besked........
Skulle vara fint om de bestämde sig snart så det går att planera.....
Början av september kommer det i alla fall bli oavsett ort.
Har du inte fått den? Vad sur jag blir. Skall kolla om jag har kvar bilderna så lägger jag dom på en ny skiva i sådana fall, så får du den när du kommer till Udden nästa gång istället. Då slipper man den där j****a posten. Är det OK?
såhär ser min prel. planering ut:
mantorp lätt
kinda lätt
ev. udden/tranemo/sämsholm *
trossnäs *
om jag får falkenberg * annars ev. botkyrka, fast om det nu inte stämmer?
örebro *
stora wäsby jsm *
åker ju gärna till finland o tävlar nm om jag får, och allt flyter på
sen hoppas jag kunna åka med mina galna kompisar till Gärds, hoppas att nån har plats i ngn lastbil el så och där rider jag * isf.
sen blir det Udden * (även om jag är mkt sugen på ** )
Leksand *
Strömsholm, helst ** annars *
Förhoppningsvis NM
Annars kanske Trossnäs på midsommar
Falkenberg *
JSM *
Örebro/Enköping/Valla/Eken * i augusti
Bunge * om det blir Lag-SM och vi har ett lag...
enligt en kompis som har ridit på strömsholms bana är den oftast ganska "oteknisk" men med stora hinder...så jag tänker att det nog är en bra bana att debutera ** på...
ja, jag såg det...på ngn annan tävlingstermin (eventuellt el ngn tidigare version på svrf) stod det att bägge klasserna var för ungdomar och/el unghästar.....menmen man får väl se till å rida ** då
Kropp & Själ Blir galen, jag brukar gå och plocka och sortera i vilan mellan seten. Här är det inte så mycket cirkelbana men vikterna lämnas kvar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.