Tävlingssäsongen 2006

Sv: Tävlingssäsongen 2006

Jag har inte fått någon cd :cry:
Jag vet inte riktigt vad det kostar heller eftersom jag som sagt har både gotlandsrabatt och idrottsrabatt... Tror det kan ligga runt 1500-2000 för bil och släp tor.

Fälttävlans kommiten har inte bestämt var LagSM häst och Lag SM ponny skall gå än.....:confused:
Bunge, Trossnäs och Örebro har sökt om det men än finns inget besked........
Skulle vara fint om de bestämde sig snart så det går att planera.....
Början av september kommer det i alla fall bli oavsett ort.

Botkyrka ska iaf inte ha ngn fälttävlan nästa år, däremot en hunting i september.
Så troligen är det Boxholm som är i juli

Nelle skrev:
Jag har inte fått någon cd :cry:

:eek: :mad: Har du inte fått den? Vad sur jag blir. Skall kolla om jag har kvar bilderna så lägger jag dom på en ny skiva i sådana fall, så får du den när du kommer till Udden nästa gång istället. Då slipper man den där j****a posten. Är det OK?

knapplån.

alltså, var hittar man tävlingsterminen -06?
För skåne distrikt? det står inget för -06 på skaneridsport.se...

knapplån

såhär ser min prel. planering ut:
mantorp lätt
kinda lätt
ev. udden/tranemo/sämsholm *
trossnäs *
om jag får falkenberg * annars ev. botkyrka, fast om det nu inte stämmer?
örebro *
stora wäsby jsm *

åker ju gärna till finland o tävlar nm om jag får, och allt flyter på ;)

kul :bump:

jag har åxå tänkt mig lätt i mantorp :banana:

sen hoppas jag kunna åka med mina galna kompisar till Gärds, hoppas att nån har plats i ngn lastbil el så ;) och där rider jag * isf.

sen blir det Udden * (även om jag är mkt sugen på ** :d)
Leksand *
Strömsholm, helst ** annars *
Förhoppningsvis NM
Annars kanske Trossnäs på midsommar :)
Falkenberg *
JSM *
Örebro/Enköping/Valla/Eken * i augusti
Bunge * om det blir Lag-SM och vi har ett lag...

juste leksand, dit vill jag :love:
strömsholm skulle vara roligt att starta ** eftersom det bara är upp till 25 år, men vet inte om jag vågar :crazy:

Strömsholms ** är inte bara för ryttare under 25 år!

enligt en kompis som har ridit på strömsholms bana är den oftast ganska "oteknisk" men med stora hinder...så jag tänker att det nog är en bra bana att debutera ** på...

Japp det är det, har jag väntat över ett halvår så kan jag vänta några månader till ;)

Det står på tävlingsterminen att * är för hästar 6 & 7 åriga hästar och ** för ungdomar upp till 25

ja, jag såg det...på ngn annan tävlingstermin (eventuellt el ngn tidigare version på svrf) stod det att bägge klasserna var för ungdomar och/el unghästar.....menmen man får väl se till å rida ** då :D

* klassen är för 6-7 åriga hästar och ryttare under 25 år. ** för övriga ryttare.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fått reda på att förundersökningen inte dras vidare och att åklagaren inte väcker åtal. Jag känner mig så oerhört sviken...
Svar
19
· Visningar
1 807
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 260
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar