Tävlingsfilm...

Sv: Tävlingsfilm...

Hetsig liten sötnos:p
Såg ganska bra ut, men jag skulle vilja att ryttaren tänkte lite mer bakåt, hon lutar sig nästan lite framåt (resultatet som många får när de håller in hästen) Lycka till i framtiden!
Ps. Till föregående svarare... Gör man halter i banan räknas det som olydnad....:crazy:

Hej!
Det gick lite snabbt men annars var det fint....:)

BLIR SÅ IRRITERAD PÅ "SÖT FÖR ATT VARA TRAVARE", "HOPPADE BRA FÖR ATT VARA TRAVARE", "FIN GALOPP FÖR ATT VARA TRAVARE" "bla bla bla FÖR ATT VARA TRAVARE". travare är precis lika mycke häst som allas halvblod!!!! jag skulle mycke hällre vilja ha ett varmblod än ett överskattat halvblod!

P.S TYCKTE DET SÅG SUPERFINT UT! D.S :)

Ingen har sakt att travare är mindre häst än tex hbl. Men travare som du tydligen inte viste[?] är avlade för att trava och inte för att galopera.
Men många travare kan bli mycket fina ridhästar! Jag har själv ett varmblod , fast han ser dock mer ut som fullblods/arab korsning. :)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 406
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈