Tävlingsbilder!

Elanor

Trådstartare
Jag längtar galet mycket till tävlingssäsongen så jag tänkte att jag startar en tråd där vi lägger in bilder ifrån tävlingar!
Gärna rosettbilder, de är alltid roliga att se! :idea:

Så ös in bilder på rosetter och ärevarv! Kanske kan det stilla tävlingsabstinensen en aning.
(men antagligen kommer det bara bli värre :rofl:)

Sv: Tävlingsbilder!

Finns väl en liknande tråd redan, men chansar på att lägga in några bilder ändå :)

Några ärevarv har jag inte fått rida än :p

Första reiningen för både mig och hästen

Andra gången vi tävlade

Vilken snygg blus, den röda! :love:

Här kommer mina bidrag, endast varit på D-tävling och där lär vi bli kvar ett tag till :angel: :D

9163731.jpg

Fin nacke hästen har, jag älskar att beskåda den från hästryggen? :mad: =)

9163732.jpg

9163734.jpg

Hästen tar det hela med ro, i alla fall på stallplanen...

9163730.jpg

Men det är kul att komma ut och se lite annat ibland, jag tar det som erfarenhet!

Här kommer jag igen...finns väl redan bilder på detta kommande ekipage, men vi kör på här oxå, vi höll o jag håller mig fortfarande till D nivå, men vi får se om vi vågar nån C nästa år...

15215647.jpg

2:a i Trail D-klass
2:a i Trail KM
4:a i Ranch Trail D-klass!
På första tävlingen ever!
15215653.jpg

min favorit bild!

saknar henne, men nu blir det tävling på morsans gamla arab! ska bli kul o se hur det går. den 12 april smäller det!

Knapplån...

Här kommer mitt bidrag... :D
NorwayOpen06005mini.jpg

savannah2.jpg

Måste fråga... Svansen på din häst.. Är det riktiga eller lössvans!
Jättefin i alla fall, varesig vilket, ser äkta ut, men vad jag vet brukar väl qh oftast ha dåligt med egen svans :confused::)

Måste fråga... Svansen på din häst.. Är det riktiga eller lössvans!
Jättefin i alla fall, varesig vilket, ser äkta ut, men vad jag vet brukar väl qh oftast ha dåligt med egen svans :confused::)

Allie har i sig en jättelång och tjock svans, men på bilderna har han lösvans!:D

Snyggt med rött! :love:
Vet du vart man kan köpa röda skjortor?
Jag har en röd filt till hästen och tänkte matcha lite.. Hehe :bow:

Alla mina kläder kommer från hobbyhorseinc.com men röda skjortor lär väl finnas lite överallt. Kolla rods.com och lonesomepine.com

Här kommer lite bidrag från oss. Ni har säkert sätt dem redan...:angel:

Jag & Mac Attraction

Fina tjejen, förstår att du saknar henne! :(

Är det Izaar du ska tävla den 12/4? :banana:

vist ska jag och izaar tävla den 12 april!
ska bli kul!
kanske går lika "bra" som förra gången då han var het som fan! men det e ju 2 år sen, så vi får se, de är en Dtävling som vi bara ska ha kul på, inga förväntningar alls..
6074837.jpg

Gud så roligt! :banana: Det går nog säkert jätte bra för er! Vilka klasser? Jag är nyfiken! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 274
Senast: Carolininen
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
80 793
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka