Tävlingar m.m?

B

BamsePlutt

Hej! Eftersom jag nu bestämt mig för att satsa på att få Bamse ordentligt inkörd + lära mig massa nytt så funderar jag lite... Skulle jättegärna gå på lite tävlingar och kolla, eller uppvisningar, "dagar" osv och få lite inspiration. Även "shettisdagar" med agility och så skulle vara kul. Men vart hittar jag info om när det finns såna grejer och plats, tid osv? Blir ju alldeles vilsen här i djungeln. Bor i Kalmar län och har inte ens lyckats hitta en körklubb...
/Ullis

Sv: Tävlingar m.m?

Gå in på www.kuskringen.nu eller på svenska ridsportförbundets körsida. Den närmaste tävlingen är nu nästa helg i Flyinge, rekommenderar verkligen att åka dit om du inte varit där, jätte fin tävlingsplats!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 822
Senast: Red_Chili
·
Träning Hey alla kunniga! Har köpt mig min första alldeles egna häst nyligen som treåring (-16) och funderar nu lite på framtidsplaner. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Nej nu måste jag få skriva ur mig lite frustration runt våran (hittills) helt misslyckade spårträning. Kom just in efter ännu ett...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: dpmatte
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 874
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka