Tävlingar 2010

Sv: Tävlingar 2010

Mogul måste jag ju säga var även han helt fantastisk, vilken liten ärtig en!
Har faktiskt en bild där du sitter utanför osthindret ;)

All heder åt Tina! Grattis! Men det är inte lätt att få igenom ett fyrspann genom samma hinder som ett enbet på samma tid :)

Han körde enbet i samma klass som oss och hade inte med något fyrspann. Gissar att han hade någon unghäst som beövdes köras lite i enbet:)
Jag är då aldeles övertygad om att han körde ett fyrspann där också, men det var förmodligen utom tävlan?

*kl* vad roligt att Sara kör fyrspann!

Om jag minns rätt så satt hon ihop de för 3 veckor sedan!
Tyvärr så fick jag inga bilder då jag hade fullt sjå med att hålla koll på vilka som jag skulle ta tid på.

Tävlingarna i Kågedalen går av stapeln i helgen. Tyvärr ska vi inte dit då jag som BOS (bär-och-skjutsar ;)) inte orkar reja så mycket längre pga graviditeten. Känns faktiskt jättetrist då det tydligen är sista tävlingen här uppe för i år :(
Kanske någon annan här inne som ska dit som kan rapportera?

Nope dom har tydligen ställt in. Finns dock ingen mer info än det som står i kuskmeddelandet på KDRF's hemsida. Vi blev oerhört besvikna när det kom fram. Hade vi vetat det, om än vi förstod det tidigt i år eg då dom knappt har några kuskar just nu, så hade nog Ellen anmält sig till Kågedalen. Men nu är det för sent.

Ok, trist. men det är väl svårt när man är så få aktiva att få ihop funktionärer.

Men bra på sätt och vis, för då behöver jag inte fundera mer på om jag skulle släpa dit några hästar...

På måndag kväll kommer då Rolf och Ylva till Sikeå för att hjälpa de inför deras tävling 5 september.
Jag blir funktionär då mina pengar gick till en ny sele till Pegasus redan nu!
så de blir i allafall EN tävling till i år..
25 september blir det shettis utställning i Sikeå. Å vi funderar på att ha ett roligt inslag med aktiva shettisar under dagens gång. Nåt som Ellen skulle kunna tänka sig vara med på?? PM a mig i sånnafall..
Vi rustar just nu parvagn till mina små för fullt MEN JAG har aldrig kört par och de är aldrig körda i par så jag tvivlar på att vi vågar oss på någon sån historia ..

När kommer "proppen" ut för er tävling? Ska definitiv kolla med Ellen om hon är sugen på att ställa upp, Boppe gillar ju att visa upp sig om inte annat ;)

Jag kan skicka PM när jag vet mer på måndag kväll eller så ringer du mig då.
Anna-Carin

kl

78 starter till Vaggeryd nästa helg räknade jag ihop lite snabbt, med reservation för fel.

:bump:

*kl*

Det kan hända att det även blir en lokal dressyrtävling i övikstrakten nån gång i höst... kanske början av oktober?

:bump: .... igen ;)

Sedan blir det en klubbtavling i dressyr och precision på Timrå (även pay and drive). Inte super allvarlig - kom gärna och prova på :)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar