Tatueringstråden, del 4

På fredag är det äntligen dags för mig igen 🤩 fylla i färg i solen på min påfågel och sen en ny. Ska bli spännande vad min tatuerare har hittat på. Ska ju göra en trave böcker på armen, och funderar fortfarande på om jag ska ha favoritförfattares namn eller titlar på favoritböcker på bokryggarna.

Så sjukt nöjd! 🤩 Det blev 3 kvinnliga favorit författare, Nora Roberts, E.P. Uggla och Sofia Nordin. Gick ganska bra att göra den, men när min tatuerare sen skulle fylla i lite färg i min påfågel så hade kroppen blivit nöjd för dagen, så det var riktigt jävla smärtsamt 🙈
IMG_20210917_200451.webp

Så sjukt nöjd! 🤩 Det blev 3 kvinnliga favorit författare, Nora Roberts, E.P. Uggla och Sofia Nordin. Gick ganska bra att göra den, men när min tatuerare sen skulle fylla i lite färg i min påfågel så hade kroppen blivit nöjd för dagen, så det var riktigt jävla smärtsamt 🙈
Visa bifogad fil 77085
OT men vilket otroligt häftigt klädesplagg du verkar ha på dig! Älskar mönstret och färgerna :love:

Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan :D
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december :jawdrop::love1:

Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!

@Zoya håll utkik på Lennys insta i december :D

Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan :D
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december :jawdrop::love1:

Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!

@Zoya håll utkik på Lennys insta i december :D

Underarmen är inte alls farlig tycker jag, kommer gå bra 😊

Liknande trådar

Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 23 24 25
Svar
496
· Visningar
13 875
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 237
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 230
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
719
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka