Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det! Otroligt fina färger blev det ju också Hur stor är den egentligen? Hur lång tid tog det? Och hur ont gjorde den i jämförelse med dina andra, typ de vid nyckelbenen? Blev lite frågvis nu, haha.. Men är också otroligt sugen på att tatuera mig på ungefär samma ställe.Älskar den
Förstår det! Otroligt fina färger blev det ju också Hur stor är den egentligen? Hur lång tid tog det? Och hur ont gjorde den i jämförelse med dina andra, typ de vid nyckelbenen? Blev lite frågvis nu, haha.. Men är också otroligt sugen på att tatuera mig på ungefär samma ställe.
Här kanske man ser storleken bättre?
Tror den tog 3h ca!
I jämförelse med bröstkorgen så var denna en piece of cake. Var väl mest närmast knäet det kändes. Blev sugen på en till på andra benet
Visa bifogad fil 50745
Här kommer en bild på min tatuering som jag snatchat från tatuerarens insta (Har inte hunnit plasta av den här hemma än).
Den är verkligen amazing, är helt kär i den
Visa bifogad fil 50760
Wow! Jag älskar de extra linjerna som ger den en skiss känsla!Här kommer en bild på min tatuering som jag snatchat från tatuerarens insta (Har inte hunnit plasta av den här hemma än).
Den är verkligen amazing, är helt kär i den
Visa bifogad fil 50760
Om man bokar en tid för konsultation och skiss, men man inte får någon skiss man gillar, vad gör man då?
Wow! Jag älskar de extra linjerna som ger den en skiss känsla!
Nu får jag ju spana in en till tatuerares Instagram
Edit: Fasen jag hoppades på att det inte var en i Stockholm nästan
Jag såg att han kan vattenfärger också Åh fy fasen det träffar ju allt jag vill ha i ett!Ja, visst är han duktig! Hans kreationer är så sjukt bra. Att han bemästrar watercolortekniken är ju inte heller fy skam.
Han kommer garanterat få göra min nästa gaddning också. Har en ful tatuering på ryggen som jag ska göra cover-up på. Har redan börjat planera. Hur tätt kan man gadda sig egentligen?
Antar att du bor i Sthlm själv också och blev lite sugen Jag säger go for it! Du kommer inte bli besviken
Haha nej det är inte skönt, och då har jag bara gjort på delar av knät och mot knäveckSer ju nu att det inte ens är nära knäet hur kan folk med att tatuera knäskålar???
Vilka fina färger den verkar fortfarande ha!Haha nej det är inte skönt, och då har jag bara gjort på delar av knät och mot knäveckVisa bifogad fil 50778
Ja den har hållit sig fin! Det enda som tappat färg är det gula i solen som är bakom huvudet på påfågelVilka fina färger den verkar fortfarande ha!
Här kanske man ser storleken bättre?
Tror den tog 3h ca!
I jämförelse med bröstkorgen så var denna en piece of cake. Var väl mest närmast knäet det kändes. Blev sugen på en till på andra benet
Visa bifogad fil 50745
Som sagt, riktigt snygg blev den! Och blev riktigt tatueringspeppad nu Men måste som sagt vänta till hösten..Ser ju nu att det inte ens är nära knäet hur kan folk med att tatuera knäskålar???
Knäveck och knäskål var ingenting mot under brösten upptäckte jagSom sagt, riktigt snygg blev den! Och blev riktigt tatueringspeppad nu Men måste som sagt vänta till hösten..
I alla fall goda nyheter att det inte var så farligt med smärtan, jag har tänkt ungefär samma placering som du gjorde nu! Men ja, om knä och knäveck gör lika ont som armbåge och armveck så är det isf inte att leka med
Kan nästan skaffa tatuering bara för detKan inte ha mina arbetsbyxor just nu då tatueringen fastnar i tyget får går runt med mina fladdriga hemmabyxor, känns seriöst, haha.