Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man bokar en tid för konsultation och skiss, men man inte får någon skiss man gillar, vad gör man då?
Man går till någon annan givetvis. Alla har olika stilar och tänker olika. Då får du försöka hitta någon som kan tänka in sig hur du vill ha det.
Kul! Skönt att få det gjort innan sommaren Försökte också få till en tid innan sommaren med min tatuerare men har helt enkelt fått acceptera att det inte blir av, så jag siktar in mig på hösten istället. Vad blir det för motiv på benet?Tatuering på onsdag var och skissade upp var nuvarande sitter idag. Spännande!
Väldigt svårt att säga faktiskt, jag tror det skiljer sig åt rätt så mycket mellan olika tatuerare. Hon jag går till just nu skulle ta sin bokningsavgift (1000 kr) om hon ritar upp en skiss som det sedan inte görs något med. Jag kan också tänka mig att det finns tatuerare som tar sitt timpris för detta, vilket kan vara allt mellan 500-2000 kr/h. Och så finns det säkert de som är ännu billigare eller inte tar betalt alls för konsultation + skiss. Men om du bestämmer dig för att du gillar en skiss och vill tatuera in den så bakas det priset in i det slutliga priset för hela tatueringen, jag har då aldrig varit med om något annat i alla fall.Vad brukar en konsultation + skissning kosta?
Kul! Skönt att få det gjort innan sommaren Försökte också få till en tid innan sommaren med min tatuerare men har helt enkelt fått acceptera att det inte blir av, så jag siktar in mig på hösten istället. Vad blir det för motiv på benet?
Tatuering på onsdag var och skissade upp var nuvarande sitter idag. Spännande!
Ja! Jag var lite orolig där ett tag, gillar inte att tatuera mig under sommaren...
Vi pratade om en mal och ev blommor, så får se lite svårt när det är coverup, men han löser det nog snyggt!
Åh Wow på en sittning?
Åh Wow på en sittning?
Superfin!!
Sorry om jag lät kort, jag blev imponerad! Och så är den jättefin