lizan
Moderator
Jo.. tänker lite så också. Har tatuerat mig en gång på sommaren och det gick bra, men nu är det ju saltvatten och säkert 30-40 graders värme..
Så väntar nog till april
Fast saltvatten är i allmänhet bättre ur de aspekterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo.. tänker lite så också. Har tatuerat mig en gång på sommaren och det gick bra, men nu är det ju saltvatten och säkert 30-40 graders värme..
Så väntar nog till april
Drygt en decimeter ungefär (en fjäder) hade velat ha den på underarmen eller insida överarm..
Gud vad svårt, tycker det är så jobbigt att gå och tänka på att skyla den hela tiden :/
Liza på Buzzstop 28 (hon heter filthyswede på instagram) gör grymma tecknade tatueringar Har ingen av henne själv, gått hos en kollega i samma studio, men jag hade velat ha en av LizaJag har en grå liten tatuering som jag vill göra en cover-up på, i färg tror jag. Skulle gärna vilja ha tips på bra ställen i gbg med omnejd. Just nu är jag inne på något tecknat, det kommer i alla fall inte att bli reality/porträtt.
Amen! Har följt henne länge och hon är sjukt duktig. Skulle jättegärna ha en av henneLiza på Buzzstop 28 (hon heter filthyswede på instagram) gör grymma tecknade tatueringar Har ingen av henne själv, gått hos en kollega i samma studio, men jag hade velat ha en av Liza
Liza på Buzzstop 28 (hon heter filthyswede på instagram) gör grymma tecknade tatueringar Har ingen av henne själv, gått hos en kollega i samma studio, men jag hade velat ha en av Liza
Precis!Åh vilken vacker tatuering @Ninnurur Är det en fenix?
Efter tvätt och smörjning hemma och några timmar till att smälta det hela så är jag så jävla nöjd! Och kär!
Häftig!Nygjord