Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med min IBS skulle jag kunna fylla en hel sådan här tråd själv.En tråd för uppdatering om daglig status rörande fekalier, missöden och annat relaterat.
Med min IBS skulle jag kunna fylla en hel sådan här tråd själv.
Jag vill helst ha 16Ska vi spela bingo?
Jag vill helst ha 16
Den där listan är lite rolig för det är reklam för ett läkemedel (punkt 1-7) och man skulle ta läkemedlet på alla punkter fast i olika mängd så det fanns ingen som var normalt bajs utan fel på alla sorter. Hade varit bra om dom haft med normalt också så man visste om man verkligen behövde ta läkemedlet
Jag vill helst ha 16
You and me...Slutar jag ta min medicin kan jag göra ett 24-timmars reportage från toaletten utan problem
Fast då har någon använt den som reklam. Bristol Stool Chart är ett diagnostiskt hjälpmedel framtaget vid Bristol hospital(alltså den ursprungliga versionen, inte den uppdaterade som jag lagt in här). 3 och 4(i synnerhet) ska ses som bra bajs.
Den är lite läskig ju.Jag hoppas envist på att någon i närheten ska drabbas av 19.
Jag hoppas envist på att någon i närheten ska drabbas av 19.
Jag vill inte drabbas av 19, men samtidigt gillar jag ju LovecraftJag hoppas envist på att någon i närheten ska drabbas av 19.
Nr 20 är nog en laktosintolerant som har slarvat.Jag tycker 18 verkar lite spännande
Ettan ser ju ut som kaninbajs.Ska vi spela bingo?