Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5
Här har man varit utan sitt kära Buke sedan mitt på dagen och en ny tråd har fötts och har redan massor av inlägg. Nummer fem, det betyder att vi skrivit runt 8000 inlägg vid det här laget!!!!!!!!!! Vi HAR verkligen, troligen inget annat liv
Erkänner mig som beroende. Mitt liv består av jobb, barnaskjutsande, lite matlagning/tvätt, pållahästarna och tant&gubbtråden.
Mitt på dagen hände något fruktansvärt ska ni veta. Min älskade, kära laptop fick den otroligt dåliga idén att dö
Bara sådär! I mitt knä! Jag har tagit ledigt den här veckan för att verkligen kunna få ta hand om mig själv. Bara såsa, njuta av dagarna, ungarna och hästarna. Och när jag ska såsa gillar jag att kura i soffan med datorn i knät och titta på snyftiga filmer på Voddler. Och precis när eftertexterna började rulla på Brian's Song så POFF, och sedan gick den inte att starta igen
Jag är rätt säker på att moderkortet gett sig. Tyvärr är det inte lika enkelt att skruva i en laptop som i en stationär så jag blir tvungen att lämna in den