Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5
jaha jag ar levandes om ngn undrade..
ajaj till alla som gjort sig illa, varesig det var pa palle eller jaga hinkar lol.. piraja jag kan se detta, var var cameran??
pinto, stick dig i ogat med en pinne och ak till jobbet.. du far bara kalla in alla sovandes doctors.. sa tar de hand om fingrar och axel pa en gang.. nej jag jokar, hoppas det blir battre snart, och som sagt lyft inte armen over axeln, lat dammrattorna stanna daruppe pa gardinstangen.. och var forsiktig med dig sjalv..
Tess, glad att hora emma tog kisse. Jag var nastan pa vag ner sjalv har i eftermiddag. men sa sag jag, nastan tomt i gastanken.. oh well, varfor spekulera.. tror lilla tom blir en underbar mouser med lite traning och hoppas de andra kissarna ar snalla mot honom. du far avlagga rapport nar du hor.. trakigt om bilen dock, hoppas den i hisingen ar kvar..
karin, om du dricker alcohol, ta dig en god whisky och sit upp och sov, jag lider med dig, med chronic bronchitis sedan barnsben vet jag PRECIS hur du mar, och det ar inte skoj.. ma bra snart..
Tant och gubb olympics.. det var trad 3 tror jag.. Voffie vs Piraja springandes jagande hinkar med Kelly efter som drar ner byxor.
Det ar inte fair dock, gubbe ar ju helt ensam sa han kommer ju att vinna allt ..Om han nu inte drar pa sig en kjortel och staller upp som tant..lol.. bara den synen skulle ge honom en guldmedal..
Jag hamtade Tant Fjantas fodervard med syster. De var sa glada att se henne och fjanta var bara lite sur.. Dock lat hon ingen av de andra pallarna komma fram och bli klappade.. Bortskamd ar hon allt.. De kommer i morgon och skall rida ut pa fjantus och valdemar... en liten tur.. och klia fjanta.. pa alla de "goda" stallena.. Jag far fortsatta stada hus och mocka.. woohoo vilken tur jag har..
Har varit i Lobell stovlar hela dagen och de ar ju toppenskona.. Grova nog for att inte halka runt men samtidigt latta att kannas som en sommarsko.. Och jag har inte ramlat en gang i dag.. varken inne eller ute.. Igar ramlade jag inne, missade hornet pa sangen med en inch.. det kunde ha blivit hal i skallen det.. Men jag haller i mig nar jag behover, det blir nog bra..
Ha en underbar lordag kvall alla, vad som ar kvar av den..