Tant och gubbe traden part 6

Sv: Tant och gubbe traden part 6

HUr går det med pluggandet? Och ridandet? Va köpte du för sadel? Många frågor blev det :D

Det va inte falsklarm, vi har fått smitta på gården!! Gubben ligger i spysjuka :eek: och jag håller mej på avstånd, urk :crazy:

Den heter Hästtanter och gubbar på Facebook! Men det är en grupp. Kommer inte ihåg vem som administrerade...

Jag trodde jag var med där, men jag är bara vän med tant och gubb sidan antagligen :o

du maste bli inbjuden for att komma in, men jag vet inte hur man gor..

lobell, varfor har du kopt en ny sadel? du kopte just den dar westernsadeln passar den inte pa trullan eller vad?? och nytt bett igen? hmmm kan hon inte ga i vanligt transbett?? kul dock med nya saker..

tant macaroni, ta garna med din gamla alskade stubben, vi kan prova pa mirri sedan jag inte har ngn sadel for honom annu.. vad for modell ar det pa den? storlek??

tant cho, fick just brev fran hon som varintresserad av sadeln och sedan den ar 31/17 ar den for stor, hennes hast tar 29/30 lol.. sa just nu ar du enda spekulanten..

stackars tant brimmis du far halla dig frisk.. anvand handskar nar du maste "hjalpa gubben" med ngt.. och bar garna ansikts mask ocksa.. tvatta hander ofta..

tant piraja, om du blir sugen pa chocolate och cookies, den nya Ballerina "kladdkaka" ar helt underbar.. dock endast 16 cookies i ett paket sa kop extra lol.. den fullfiller chocolate behover jattebra.

Har snoar det annu, nu smal flingor, pallar ar ute och jag maste forsoka mocka. Tar mig en hel dag att fa i ordning grrrr... Och pojkarna kommer inte pa lordag eller sondag denna vecka.. sa kommande vecka har jag massor att gora. For tant campen ar ju nastan pa oss, Jag hoppas verkligen att det inte snoar mer.. vill ju vi skall kunna vara ute ocksa och lekamed pallar...

Då förstår jag varför jag inte hittar bilden :laugh:
Ska strax försöka ta tag i dagen och försöka få lite gjort, dyker upp i kväll igen :D

kanke ngn kan posta valdemars pic har pa traden??? tackar och bugar

Här är Kats bullehäst
200771_10150126515058766_694213765_6491330_3722096_n.jpg

Fixar det jag. Men det verkar som om du måste vara "vän" på FB med den som släpper in dig i gruppen. så jag skickade en vänförfrågan :D

:bow: Tackar för det! Har du problem att hitta mig "bara sådär" så finns jag på tant Kats vänlista ;)

Inte släkt med någon Ingmar Lärka?

Jag ville ha en lättare sadel som extrasadel.
Men, den var inte bra :mad: alldeles för litet säte för min smak tyvärr.
Jag vill ju kunna röra på mej, men i denna satt jag som gjuten, usch!
Så den hamnade på Hästnet igen.

Trullan har gått jättebra på kimblewicket, men jag ville testa utan tungfrihet och med äpplesmak, då det är det hon verkar föredra.

Så synd att sadeln blev en besvikelse. :(

Såg du köpt ridbyxor; är det de där med dragkedja på bakfickorna och sömmar i olika färger? Jag satt nämligen och dreglade över ett par sådana för en stund sedan jag också :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
114 698
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort...
2
Svar
20
· Visningar
3 311
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka