Sv: Tant och gubbe traden part 6
du maste bli inbjuden for att komma in, men jag vet inte hur man gor..
lobell, varfor har du kopt en ny sadel? du kopte just den dar westernsadeln passar den inte pa trullan eller vad?? och nytt bett igen? hmmm kan hon inte ga i vanligt transbett?? kul dock med nya saker..
tant macaroni, ta garna med din gamla alskade stubben, vi kan prova pa mirri sedan jag inte har ngn sadel for honom annu.. vad for modell ar det pa den? storlek??
tant cho, fick just brev fran hon som varintresserad av sadeln och sedan den ar 31/17 ar den for stor, hennes hast tar 29/30 lol.. sa just nu ar du enda spekulanten..
stackars tant brimmis du far halla dig frisk.. anvand handskar nar du maste "hjalpa gubben" med ngt.. och bar garna ansikts mask ocksa.. tvatta hander ofta..
tant piraja, om du blir sugen pa chocolate och cookies, den nya Ballerina "kladdkaka" ar helt underbar.. dock endast 16 cookies i ett paket sa kop extra lol.. den fullfiller chocolate behover jattebra.
Har snoar det annu, nu smal flingor, pallar ar ute och jag maste forsoka mocka. Tar mig en hel dag att fa i ordning grrrr... Och pojkarna kommer inte pa lordag eller sondag denna vecka.. sa kommande vecka har jag massor att gora. For tant campen ar ju nastan pa oss, Jag hoppas verkligen att det inte snoar mer.. vill ju vi skall kunna vara ute ocksa och lekamed pallar...