Tangentsbords problem.

åke

Trådstartare
På min lap top så krånglar mina Ä ibalnd. Är det lönt att lämna in och få det lagat eller skall jag koppla in en mus ist? Det är en begagnad som är ca 3 år gammal tror jag.

Sv: Tangentsbords problem.

Vad har musen med det hela att göra?

Men visst kan du koppla in ett löst tangentbord.

lämna in? jo du det kostar en del...ring för gratis support ist...eller ja samtalskostnad då men...ja:) annars kan du ju, om det är tgb som är problemet helt enkelt ändra språket så du får fram det svenska tgb ist för eng...om det nu är det som är problemet alltså :idea:

ring för gratis support ist...eller ja samtalskostnad då men...ja:) annars kan du ju, om det är tgb som är problemet helt enkelt ändra språket så du får fram det svenska tgb ist för eng...om det nu är det som är problemet alltså :idea:

För att det inte är jag som har problem med datorn. :smirk:

Och du tycker inte att du är onödigt känslig nu då :angel:

Jag börjar tycka att det här med att man måste påpeka knapplån börjar anta löjliga propotioner.

Vaddå? Det är väl inget fel att föreslå knapplån? Om man nu har ett trasigt tangentbord kan man ju mycket väl försöka ersätta den trasiga knappen med en lånad knapp från någon annan tangent. Men det kan nog bli lite pillrigt att få dit den. :D

Och du tycker inte att du är onödigt känslig nu då :angel:

Jag börjar tycka att det här med att man måste påpeka knapplån börjar anta löjliga propotioner.

man tycker ju att dom borde fatta ändå...man skriver oftast för att svara på TS frågor ju...borde väl va så att man "säger till" om man skriver till ngn annan istället?:idea:

Ahi-ahi-ahi

Tror liksom inte det hjälper med att låna en knapp för felet sitter nog inte i knappen utan under den. :idea:

Men jag undrar fortfarande vad musen har med grundfrågan att göra :confused:

Ojdå, var nog lite för trött tror jag. Tangentbord skall det ju vara såklart.

På min lap top så krånglar mina Ä ibalnd. Är det lönt att lämna in och få det lagat eller skall jag koppla in en mus ist? Det är en begagnad som är ca 3 år gammal tror jag.

ja fick problem när ja spillde apelsin saft över tangent bordet kunde inte göra in på ett tag :o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 764
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 786
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London