Tåkappa/sidokappor

_Runaway_

Trådstartare
Vad är skillnaden? Ja jag vet ju hur de olika skorna ser ut såklart, men liksom vad är poängen med sidokappor? Hade en hovalagare ute igår som vanligtvis skor travare. Han hade varit och köpt skor till min ponny och sa att det fick bli sidkappor, och frågade om det gjorde nåt. "Nää, det gör det nog inte" :confused: Eller?

Sv: Tåkappa/sidokappor

jag vet att söderöver är det vanligt me sidokappor, på skolan får man lära sig att mest använda sådana vid sjukbeslag eftersom det hämmar hovmekanismen. jag aktar mig för såna.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 129
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 916
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 732
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar