Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tailormades cross my heart, gärna mer info om honom, finns väldigt lite på nätet. Helena Torstensson ska matcha honom, men har inte sett några resultat. Blir den kvar i Sverige?
Jag försökte få ett av mina Landlordston dräktig med Cabachon i år. Tyvärr lyckades inte det trots stora ansträngningar och många försök. Jag blev i slutet på säsongen erbjuden av hingsthållaren att byta till någon annan av deras hingstar. Först var det bestämt Crelido men på PS's veterinärs inrådan så ändrades det till Cross my Heart. Först var jag lite skeptisk men enligt Helena på Flyinge så var han väldigt fin kapabel hopphäst. Samt att X my Heart skulle ha väldigt bra kvalitet på semen och det var därför jag valde honom i stället för Crelido.
Jag har bara sett X my Heart på en video som jag fick på en CD men jag gillade vad jag såg
Jag kan bara säga vad jag tyckte om honom på Flyinges visning. Han var absolut den sämsta på hela visningen. Snygg var han men jag blev inte alls imponerad.
Oj lät ju inte så kul, blev inte heller jätte imponerad när jag såg filmen från Flyinge, men hans blodslinjer skulle passa mitt sto riktigt bra. Även CRELIDO har intressant stam, men jag har inte sett några avkommor som imponerat på mig :/ även om han sägs ha mycket fina i Danmark.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.