Tågarp 9 sept.

Sv: Tågarp 9 sept.

Jösses! Det här hade jag ingen aning om!!
Eftersom jag inte skulle till tågarp har jag inte läst tråden förrän nu...

I år är mitt debutår inom fälttävlan o har hittills bara hunnit med två tävlingar
men jag blir mer o mer avskräckt för varje olycka som händer, tycker det händer saker lägre ner i klasserna också?

Sv: Tågarp 9 sept.

Jag tycker faktiskt att det är bra att det inte står i andra tidningar (läs: kvällstidningarna). Det blir bara snaskjournalistik av det hela, när oinsatta personer ger sig på att skriva sådant.

Nää, det är klart! Men jag tänkte mer på typ ridsportsförbundets hemsida även fast jag inte skrev det:angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar