Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
??
Man gav väl hästen lugnande direkt dvs försökte söva den för att den inte skulle skada sig mer. Vad jag förstod så trodde man att hästen skulle klara sig först.
Man försökte att vinscha (den låg ner hela tiden) in den men då började den att sparka och man fick ta ut den igen. Vid noggrannare undersökning visade det sig att den hade blod i hela bukhålan vilket gjorde chanserna att rädda hästen minimala. när man tog beslutet att avliva den så avled den själv.
Denna version fick jag höra!??
Va e detta??!!
Jag har inte hört ett knyst!!
Va de en flaggpinne som orsakade skadan?
Isf är det ju inte första gången.
Förstår inte varför de inte har mjuka pinnar. De hade de i Tyskland senast jag var där.
Är det någon annan "träff" än den som var på Öveds, där A och B tränare mfl hade en träff?
Var det en "officiell" träff där alla "TD`s" var inbjudna för tyvärr händer det att mycket diskuteras/samtalas om på större arrangemang och då inte med så många inblandade som det kunde vara närvarande.
Sen händer det ju att saker "beslutas" men att det tar tid innan allt sånt når alla. Vi får hoppas att "banbyggarnämnden" lyckas med sitt uppdrag att på ett snabbt sätt nå ut till alla inblandade vid nya rekommendationer/regler mm.
Ska bli intressant att få höra mera.