Tågarp 9 sept.

Narcissa

Trådstartare
Vem ska dit?
Jag ska dit och rida 90-klassen. Skulle eg ha ridit 100 men eftersom vinslöv blev inställt så rider jag 90 här och sen 100 i gärds.:)

Sv: Tågarp 9 sept.

Vem ska dit?
Jag ska dit och rida 90-klassen. Skulle eg ha ridit 100 men eftersom vinslöv blev inställt så rider jag 90 här och sen 100 i gärds.:)

Jaja du kommer aldrig rida 100 klass det vet ju både du och alla vi andra :devil:

Ingen aning om jag skall dit , det ändras ju schema varje dag så jag vet inte ens vart jag skall i morgon känns det som

Ska dit o rida 100 e de tänkt. Hoppas de går bättre än förra gången då hon stannade två gånger på huset..

Eftersom Borås ställdes in blir det 100 klassen i tågarp istället med skrytten :) Någon som vet hur banan är?

Göte kommer att ånga på som ett litet ånglok och det kommer att gå HUR bra som helst!

Så de så....:D:rofl:

Nä, tydligen inte. Men det är bara hoppas att skrittningen idag får det att gå ner. Plus bandagering såklart.

Håll tummarna. :)

Ja då ses vi igen! :confused:

Kommer med 2 hästar i alla fall, ska ringa å stryka en i lätt klassen (håller på)..... Så då är det i alla fall en till som kan få lov att komma.... :idea:

Och jag kommer till 99,9 % att bli tvungen att stryka två hästar. Så det finns hopp för de som står på reservlistan..

Ja då var startlistorna ute. å som vanligt regnar det.. :cry:

De är så tradigt att man ska behöva stryka dem när det är de sista för detta året!

Min den ena har bara krånglat hela säsongen, så jag hade ju hoppats att rida på hemmaplan skulle vara bra för honom. ;)

Hur gick det för er som var där?

Jag hade en kass dressyr och landande på 58.5 straff. Felfri i hoppningen och felfri på hinder i terrängen. Vad tiden slutade på vet jag inte.

Vet någon vad som hände med hästen som råkade ut för olyckan borta vid spetsen? Hemskt var det iaf.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar