Tävlingsresultat från Canada?

simpan

Trådstartare
Någon som vet hur man får tag på tävlingsresultat från Canada?

Vet liksom inte ens vad jag ska börja googla på för att ens hitta deras Ridsportförbund för att kunna få kontaktuppgifter...
 
Tack! Där fanns det! =)

Då kommer följdfrågan, hur fattar man vad som är vad?
Det gäller dressyr, hästen har startat Training 1-4 och First 1. Vad motsvarar det i svenska klasser?

Hon ska enligt uppgift vara startad tom LA men vad är vad?
 
Tack! Där fanns det! =)

Då kommer följdfrågan, hur fattar man vad som är vad?
Det gäller dressyr, hästen har startat Training 1-4 och First 1. Vad motsvarar det i svenska klasser?

Hon ska enligt uppgift vara startad tom LA men vad är vad?

Det var en sanning med modifikation. Training level tests innehåller inte galopp och skritt-trav programmet motsvarar ungefär svensk LC. First 1 innehåller galopp och svårighetsgraden motsvarar ungefär LB:1 förutom att det inte är serpentiner med och att längning av formen i trav är med. Först First 3 motsvarar svensk LA om man tittar på momenten som ingår.
 

Liknande trådar

Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
233
Senast: MCP
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 451
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 541
Senast: Sel
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 923
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp