Har än inte använt den men nu är det nära.Nej, det borde jag ha förstått. Men ignorefunktionen är fina grejer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har än inte använt den men nu är det nära.Nej, det borde jag ha förstått. Men ignorefunktionen är fina grejer.
Den är jätteanvändbar! Det gäller att komma ihåg att man har aktiverat den bara. En ledtråd är att när normalt sansat folk börjar skriva förvirrade saker helt ut ur det blå - då gäller det att slänga ett öga längst ner och se om där står "visa ignorerat innehåll". Om det gör det så är det tillsynes omotiverade svamlet svar till den man ignorerar.Har än inte använt den men nu är det nära.
Kör på den mentala varianten just nu. Ids verkligen inte svara nåt mer....Den är jätteanvändbar! Det gäller att komma ihåg att man har aktiverat den bara. En ledtråd är att när normalt sansat folk börjar skriva förvirrade saker helt ut ur det blå - då gäller det att slänga ett öga längst ner och se om där står "visa ignorerat innehåll". Om det gör det så är det tillsynes omotiverade svamlet svar till den man ignorerar.
Har än inte använt den men nu är det nära.
...jag orkar inte plöja igenom dem igen ikväll för att ge dig länkar som du troligen inte kommer att läsa...Ska se om jag hittar de exakta forskningsrapporten så du slipper googla själv också...
Peta på skorpanDet var en hög tröskel att ta sig över, och i början skulle jag minsann dit och peta på skorpan hela tiden ("visa ignorerat innehåll"), men efter ett tag kan jag konstatera att det är en suverän funktion!
Jag är fortfarande väldigt sparsam med att använda det, men några få som verkligen bara kör samma tjat om och om igen och bara fäktas med halmgubbar under stort spektakel har fått sätta sig på avbytarbänken. Och där sitter de bra.
Varför röstar fler män än kvinnor på främlingsfientliga partier?
måste kännas bra att ha en egen privat utvisningsbänk, måste väl vara ungefär som att hoppa över de tråkiga sidorna i en dagstidningDet var en hög tröskel att ta sig över, och i början skulle jag minsann dit och peta på skorpan hela tiden ("visa ignorerat innehåll"), men efter ett tag kan jag konstatera att det är en suverän funktion!
Jag är fortfarande väldigt sparsam med att använda det, men några få som verkligen bara kör samma tjat om och om igen och bara fäktas med halmgubbar under stort spektakel har fått sätta sig på avbytarbänken. Och där sitter de bra.
Peta på skorpan
Nu var du ironisk va? V kickade en kvinna som hade 0,2 promille i blodet under körning. SD låter riksdagsmän svinga järnrör på stan.
Du är medveten om att SD riksdagsmän är lika överrepresenterade i brottslighet som invandrare generellt?
var hittar du denna faktaV låter dock riksdagsmannen som överföll och sparkade på en polis sitta kvar på sin stol, trots att han blev dömd.
Kent Ekeroth är inte ens dömd (förutom i de med rosaröda glasögons hjärna) än.
Och att SDs riksdagsmän/kvinnor skulle vara överrepresenterade är en skröna. Japp det går bra att ta reda på fakta först.
Relativt enkelt skulle jag tippa om man kan använda google... Boken jag hänvisade till finns att ladda ner en pdf av, den sammanfattar rätt bra idéer och forskning på goda exempel på integration med flera länkar till forskning som jag hänvisade till.Varför denna illvilja? Jag frågade därför att jag är uppriktig intresserad om ämnet. Att hitta en rapport på Google med den beskrivningen du gav är inte särskilt lätt.
var hittar du denna fakta
Jo men vad jag skulle vilja se, är en jämförande lista på dagens ledamöter. Parti för parti så att man kan se om SD har oproportionerligt stort antal dömda för brott jämfört med andra partier. Går man ner på lokal nivå så var det nog fallet i början men mupparna börjar ju falla bort nu.
Här är förresten en av dem, sedan tror jag man måste ha tillgång till universitetskonto, och jag tvivlar på att du är intresserad att läsa en doktorsavhandling i nationalekonomi, men men... https://lup.lub.lu.se/search/publication/86aaf756-fab6-4e93-a7cc-9f7a0a90aa02
Jag har inte uppfattat dig (och några andra här) som särskilt intresserad av ämnet och du är en av de jag inte skulle sätta mig och diskutera integration med eftersom du troligen inte har något vettigt att komma med baserat på en hel del andra trådar i ämnet. Sorry....
Bloggar är inte fakta!
V låter dock riksdagsmannen som överföll och sparkade på en polis sitta kvar på sin stol, trots att han blev dömd.
Kent Ekeroth är inte ens dömd (förutom i de med rosaröda glasögons hjärna) än.
Och att SDs riksdagsmän/kvinnor skulle vara överrepresenterade är en skröna. Japp det går bra att ta reda på fakta först.
Du anser med säkerhet att vi har råd, men som alltid är det lättare att spendera andras pengar än sina egna, så har du råd?
För vad du föreslår innebär att de resurser som idag går till vård, omsorg och andra mjuka sektorer kommer att minska kraftigt.
Vilka "onödiga " myndigheter? Och att höja bolagsskatten betyder ju i praktiken högre kostnader för bolagen, hur tror du det påverkar konkurrensförmågan och i förlängningen arbetsplatserna?Det finns andra ställen att kapa, tex byråkrati, onödiga myndigheter, barnbidrag till alla oavsett inkomst. vi kan höja bolagsskatten till närmre det den var. finns massor i budgeten att förändra.