Täby på söndag

L

Love_Lee

Japps, då kommer min lilla älskling (be my baby) dit! :love: Va snälla mot henne.. :p ;)

Resultatet får vi se hur d blir, d e första gg hon ska åka så långt så man väntar sig inte för mycket..

Sv: Täby på söndag

Hoppas att det går bra. Resandet brukar ju inte vara så farligt för hästen som vi människor tror att det skall bli, men visst undantag finns. Låt oss veta hur det gick.

Mm nej får hoppas på d.. Men d e trots allt en 8 timmar ungefär.. Fast hon brukar ta det mesta med ro så d går nog bra! Japps d ska jag göra!

Ja tävlingarna blev ju inställda så d blev ju inget resultat.. :( :smirk:

Stackars de som var med.. 8 timmar i lastbil till ingen nytta... :crazy: ;)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 354
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 709
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 711
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 079
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar