Täby Galopp

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tufs

Jag har hört att Täby galopp har "öppet" en dag i veckan för dem som vill komma dit och träna, tror att det var måndagar. Är det någon här som gjort det och kan berätta mer om hur det "går till"? Vad kostar det? Måste man anmäla sig någonstans innan? Det låter ju onekligen kul att få låta pållen springa av sig..:rofl:

Sv: Täby Galopp

Om du söker på detta ämnet så hittar du gamla trådar om det! Det stämmer det du säger men tror att det startar först omkring mars igen.. Men som sagt sök efter gamla trådar och ta en titt på banans hemsida www.tabygalopp.se :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 543
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 175
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 884
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat