Ta med hunden till Göteborg Horse Show???

Vet inte om man får ta med hunden dit, men har aldrig sett en hund där (förutom på agility uppvisningen). Även om man får så tycker jag inte att det är någon bra plats för hundar. Mycket stoj och trängsel och det skulle inte vara populärt om en hund började skälla mitt i ett dressyrprogram.

Hade nog inte rekomenderat att ta med hunden dit även om man fått det. För mycket folk och det blir lätt en stressad miljö för hundar med så mycket folk runt omkring. Alla ser dock inte var de sätter sina fötter i heller.... :crazy:

Mailade faktiskt dit. Man fick ha med hund där! :) Men detta gällde bara mässan. Inne på arenan kunde han ej svara på.

Om det är någon som undrar och är orolig så ska jag inte ta med någon hund. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Stiftelsen Göteborg Horse Show har en lång tradition av att dela ut stipendium till elitsatsande juniorer och young riders. Svenska...
Svar
0
· Visningar
43
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 481
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar