Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte aceton för starkt att ha på ett öra? Jag har inte vågat testa det ännu. Det är en corgi, så pälsen är inte så lång och jag tror oljeeländet har gått ner mot huden. Vi har kört diskmedel i omgångar, men långt ifrån fått bort allt. På söndag är det utställning och söndagen efter det stockholmsutställningen, hurra!Har du testat aceton/nagellackborttagning? Klippa bort?
Är inte aceton för starkt att ha på ett öra? Jag har inte vågat testa det ännu. Det är en corgi, så pälsen är inte så lång och jag tror oljeeländet har gått ner mot huden. Vi har kört diskmedel i omgångar, men långt ifrån fått bort allt. På söndag är det utställning och söndagen efter det stockholmsutställningen, hurra!
Nej, vi körde med blöt päls. Tack för tipsen! Jag testar olja och sedan diskmedel i morgon bittiHar du blött pälsen innan du använt diskmedel? Diskmedel biter bäst om pälsen är torr.
Alt prova att lösa upp det med annan olja först om det torkat in. Tex matolja och sedan löser du allt med diskmedel.