Sytråden 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kär vän ringde och bad mig komma och hämta massa pysselsaker hos henne. Jag är överväldigad. Askarna innehåller sytråd för resten av mitt liv.

Bifogade filer

• 3A99AA8B-52F8-44A5-B8B6-6277A563C4D6.webp
    3A99AA8B-52F8-44A5-B8B6-6277A563C4D6.webp
    210,2 KB · Visningar: 126
Hjälp, har anmält mig till en sy underkläder kurs och har inte rört en symaskin på minst 10år :nailbiting:.
Vad för tyg till sport bh?
Det beror på lite på ditt mönster och hur intensiv träning du ska göra. Samt om du har stor eller liten byst.
Sportlycra eller trikå, och sen kanske power net som foder för stöd skulle jag använda.

Det beror på lite på ditt mönster och hur intensiv träning du ska göra. Samt om du har stor eller liten byst.
Sportlycra eller trikå, och sen kanske power net som foder för stöd skulle jag använda.
Mellan byst och träning är ridning och bodypump.

Trikå låter bra då det finns mycket att välja på och kan sy matchande trosor till😃

Kursen är inte fören i slutet av september så gott om tid att förbereda mig😃

Mellan byst och träning är ridning och bodypump.

Trikå låter bra då det finns mycket att välja på och kan sy matchande trosor till😃

Kursen är inte fören i slutet av september så gott om tid att förbereda mig😃
Du kan ju också höra av dig till läraren och fråga efter lämpligt material 😊 skulle dock gissa att du behöver power net (det man brukar ha på ryggbandet I bhn) så du får bra stöd 😊

Du kan ju också höra av dig till läraren och fråga efter lämpligt material 😊 skulle dock gissa att du behöver power net (det man brukar ha på ryggbandet I bhn) så du får bra stöd 😊
Tänkte inte det att fråga hen som håller kursen🙈
Vi ska ju även få mer info ju närmare kursstart också.

Någon som ska in på sy och hantverksmässan i Stockholm?

Funderar på att åka så jag kommer igång ordentligt i vinter med att sy. Hoppas bara det inte blir inställt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
401
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 206
Senast: malumbub
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 392
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar