Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på lite på ditt mönster och hur intensiv träning du ska göra. Samt om du har stor eller liten byst.Hjälp, har anmält mig till en sy underkläder kurs och har inte rört en symaskin på minst 10år .
Vad för tyg till sport bh?
Mellan byst och träning är ridning och bodypump.Det beror på lite på ditt mönster och hur intensiv träning du ska göra. Samt om du har stor eller liten byst.
Sportlycra eller trikå, och sen kanske power net som foder för stöd skulle jag använda.
Du kan ju också höra av dig till läraren och fråga efter lämpligt material skulle dock gissa att du behöver power net (det man brukar ha på ryggbandet I bhn) så du får bra stödMellan byst och träning är ridning och bodypump.
Trikå låter bra då det finns mycket att välja på och kan sy matchande trosor till
Kursen är inte fören i slutet av september så gott om tid att förbereda mig
Tänkte inte det att fråga hen som håller kursenDu kan ju också höra av dig till läraren och fråga efter lämpligt material skulle dock gissa att du behöver power net (det man brukar ha på ryggbandet I bhn) så du får bra stöd
Va fint!Jag har sytt en syskonmatchning till lillebrors barn och jag har skaffat ett nytt Instagram konto för sömnaden, om någon vill följa. Crazy_fabriclady kanske det är fler som har konton och vill dela med sig av?
Visa bifogad fil 74727
Tack!Va fint!
jag har med ett sy-konto @patterns.and.pins heter mitt.
När är den?Någon som ska in på sy och hantverksmässan i Stockholm?
Funderar på att åka så jag kommer igång ordentligt i vinter med att sy. Hoppas bara det inte blir inställt.
När vi ändrar klockan igen, men när det är minns jag inte nu.När är den?
Tvungen att googla så 29-31 OktoberNär vi ändrar klockan igen, men när det är minns jag inte nu.