Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående diskmaskin från förra tråden, så har jag inte haft något annat än bänkdiskmaskin i de två hus jag bott/bor i. Det får plats en sådan nästan var som helst (om man är lite kreativ ) och är man inte mer än en eller två personer så räcker det gott med en sådan . Det kanske du kunde ha även in en liten hyreslägenhet?Sitter och tycker synd om mig själv. Glömde det enda jag verkligen behövde förutom sorbet, soppåsar. Dessutom är disken i blöt och det är högar! Jag har en bankande huvudvärk som inte slutar och insåg just att det är pga mens så nu har jag ont i magen också.
Jag vill ha soppåsar, en välstädad lägenhet, disken ren och i skåpen. Färdig middag och inte ont i magen eller huvudet. Är det för mycket begärt?
Du kunde fått en hög av mig hahaMaten blev god, tror jag. Det såg gott ut iaf, men min näsa tillät inte mig att känna några smaker Tagit ett bad också. Somnade nästan i badet. Köpte kortisonnässpray idag, så jag hoppas det kommer hjälpa inatt när jag ska sova.