Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade Babytraveln och var toknöjd med den med tanke på pris etc. Små hjul är nog bara ett ofog. Babytravel är fortfarande väldigt lättkörd även när den är tunglastad.
Om jag nu valde mellan dessa vagnar hade jag nog tagit Emmaljungan! Den är mer regäl men som andra säger, små hjul. Men vad ska du ha den till? Styra ute på landet? I stan?
Själv har jag en phil & teds wibe, supernöjd då jag ville ha en liten vagn som inte tog stor plats samt att jag ville kunna ta den om bar ett barn skulle med (den funkar som både syskonvagn och singelvagn) och jag bor inte på landet, inte i stan heller för den delen
Har en emmaljunga enkelvagn med (som just nu står på dagis) den älskar jag över allt annat då den är regäl och klarar allt! Så just därför hade jag nog valt emmaljungan
Har provkört en babytravel och kom inte riktigt överrens med den samt att den känns inte lika regäl som emmaljunga i mitt tycke...
babytravel utan tvekan i den årgången! dubbelkolla bara så att de har gjort ändringarna på vagnen där de "särat" på framhjulen så de inte går ihop..
vi hade en carena double swing 2010 tidigare och den var vi supernöjda med, den är identisk med babytravel, inte många saker som skiljer..
nu har vi bytt ner oss i storlek till en phil&ted explorer. den är vi supernöjda med
Har haft både babytravel och Emmaljungas tvillingvagn och gillar egentligen inte någon av dem.
Emmaljungas är rätt så trång och svårt att få plats två syskon i plus att den är tung och tar mycket plats i bilen.
Babytravel har ingen som helst fjädring (körde mycket skogsväg) så den hoppade och for... Sen gillade jag ej att man inte kan ha barnet emot sig när de växt ur babykorgen (som är rätt så liten och växs ur snabbt om man har en rejäl bäbis eller en som tidigt försöker rsa sig och kravla ur allt).
Hundavel & Ras Men ofta så hör man kommentarerna eller "förklaringen" att vi människor skulle tilltalas av trubbnosutseendet för att det påminner om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.