N
Next
Sv: Sy egna hästgrejer, 3
Vad snyggt det blev och ett extra plus för att du la ut en mall!
Vad snyggt det blev och ett extra plus för att du la ut en mall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det enda jag har sytt är maskeradklädsel!
i december 2007 var jag arab tsm med min häst som är polsk arab
allt sytt själv
jag blev jättejättenöjd med den utstyrseln (hästen med xD)
näe, inga färsten för sadeln, funderade på om har skulle göra en liten rem nånstans men sen kom jag på att om jag ska fästa den så kommer jag ju att använda den lösa som jag ska göra..
dvs en bit med kardborre på båda sidor som man lägger över mankne och sen fäster i de främre bitarna.. ska sy på den mjuka delen av kardborrebiten där..
och ett litete bajssnöre ska dit också..
men sen funderade jag på att göra en rem som man kan fästa i sadeln eller ev göra ett specialschabrak med två ringar mitt på i bak som man kan fästa en rem från täcket i..
får se hur jag gör
ja ryggsömmen var egentligen ett mindre h-e hade väl ca 40-60 nålar där i ryggen för att både fleecet, tyget och det smala kantbandet skulle ligga rakt och fint.. sen att ha halva ländtäcket på insidan i maskinen var drygt.. (har ju en vanlig maskin med ett normalstort hål att dra högra sidan på tyget genom..)Beastiebabe:
Snygg ryggsöm! Mycket fin mönsterpassning
Bra med mönstret med!
ja ryggsömmen var egentligen ett mindre h-e hade väl ca 40-60 nålar där i ryggen för att både fleecet, tyget och det smala kantbandet skulle ligga rakt och fint.. sen att ha halva ländtäcket på insidan i maskinen var drygt.. (har ju en vanlig maskin med ett normalstort hål att dra högra sidan på tyget genom..)
men men har jag väl fått en idé på hjärnan är det inte mycket som stoppar mig jag sydde en bag-in-box-väska med hål för kranen i denim förut, jag brände väl ca 6 symaskinsnålar då