Swedbanks internetbank

Jozze

Trådstartare
Jag skrev till dem men de har hög belastning och lång svarstid. Så jag testar här istället!

Jag skulle vilja kunna se alla transaktioner till en viss betalningsmottagare. Nu kan man ju lätt se transaktioner per månad, men jag letar efter en viss överföring som jag inte kan hitta och det skulle vara supersmidigt om alla transaktioner kunde komma upp i en egen lista. Särskilt som jag kan ha betalat från olika konton.

Någon som vet om det går?

Jag vill också veta!
Vet inte om jag gjorde precis som man ska, men... :D Jag gick in via datorn, klickade på "Ekonomisk översikt" och sedan på det konto jag ville kolla. Till höger kan man söka på transaktioner genom att ange intervall för bokföringsdatum och intervall för belopp.

Jag hade hellre sökt på transaktioner till en viss mottagare, men det hittade jag inte. Dock hjälpte detta mig ändå eftersom det är samma summa varje månad. :)

Tyvärr inte vissa funktioner har blivit betydligt sämre
Framtida betalningar kan redan vara dragna på kontot men ändå stå kvar som obetalda vilket har gett mig hjärtsnörp när det saknades 10 000 på kontor

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 456
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 994
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Banta/slimma ner shettis?