Sveriges fulaste hem i kväll

Winni

Trådstartare
Hörrni, alla som såg länken som någon visade här i höstas om ett hus som var till salu, som hade en massa dockor och grejer i hela huset :eek:.

I kväll kommer det på 3:an kl 20.00. Ska bli riktigt kul att få se det i rörliga bilder :p

Sv: Sveriges fulaste hem i kväll

Vi köpte Sveriges fulaste lägenhet. Hjälp vad fult det var här... Det var smockfullt med folk på visningen. Förmodligen för att det såg helt galet ut...

Det var sååå mycket saker överallt och lull lull och skit. Sen var lägenheten inte snygg i sig heller. Billiga och dåligt inlagda klickgolv. Hemsnickade hyllor i köket och livsfarliga eldragningar. Vi har gjort om allt här hemma. Men det var inte fult á la 70-tal. Utan 80-tal med pastell, palmer och riktigt billiga tapeter i fula färger.

Direkt fult var väl inte tycker jag, även om det var ett dockskåp i stor format. Fast lite läskigt med alla dockor överallt, framförallt de som var kopior av nyfödda bäbisar :eek:

Och hur många dagar tar det innan hon placerat ut nya dockor, teserviser och övrigt lullull?

Jag tror inte TV-teamet kom så långt utanför huset innan alla hennes grejer plockades in igen :rofl:

Jag känner ju henne personligen så jag tror nog att det är som vanligt om ett par veckor.

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 065
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 641
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 801
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII