Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är inne på samma spår, men du fick med lite mer . Håller med om hela ditt inlägg .Att vi har en sjukvård som gör att jag kan bli hämtad med ambulans och få vård utan att hamna i skuld (och utan att behöva betala för privat sjukvårdsförsäkring eller vara någon särskild).
Att vi har ett amazing system som låter föräldrar vara hemma med sina barn, och sedan möjliggör för föräldrarna att jobba.
Att vi kan ta riktigt förmånliga lån för att kunna studera.
Min mamma får också cancervård sen några månader. Hon är också nöjd med vården hittills och hur de tar hand om henne hittills.Min mamma har fått relativt snabb och bra cancervård sedan hennes tumör upptäcktes i somras. Genomgått en väldigt stor operation med ett skickligt kirurgteam.
Nöjd över barnens skolor med engagerade lärare även om de såklart behöver mer resurser.
Gratis är ju inte vattnet för de flesta. Har man inte egen brunn så betalar man ju för det man gör åt. Antingen själv eller genom hyran. Egen brunn är ju inte heller gratis såklart men man betalar ju inte på samma sätt som för kommunalt vatten.Att rent vatten är gratis och finns i överflöd! Tror inte de flesta svenska förstår hur ovanligt det är. Sån himla lyx!!