Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har varit där två år men i år stannar vi hemma. En jättefin utställningsplats är det iaf, fast det brukar bli väldigt varmt där!
Det vore jättesnällt om du ville rapportera hur det gick bland rottistikarna, man vill ju ha koll på konkurrenterna
Oj oj, alldeles för långt bort för mig tyvärr. Men hade varit kul att komma och kolla (om sånt är tillåtet vid denna utställning) eftersom jag aldrig varit på en hundutställning förut.
ja jag kan tänka mig att det blir långt för dig jodå det är alltid tillåtet att komma och kolla på utställningar
Vet inte hur det är på denna, men på många utställningar får man betala en liten summa för att kolla.
Jo jag har upptäckt det efter att Googlat hundställningar igår kväll. Hoppas iaf på att kunna gå på Stockholms Hundmässa igår; ligger ju betydligt bättre till.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.