Svenstavik internationella 6-7 /8

Minerva

Trådstartare
Vilka ska dit o vilka dagar? :)
Jag o min Rottis pojke ställer på Söndagen, hoppas på lite konkurrens denna gång :p

Sv: Svenstavik internationella 6-7 /8

Vi har varit där två år men i år stannar vi hemma. En jättefin utställningsplats är det iaf, fast det brukar bli väldigt varmt där!
Det vore jättesnällt om du ville rapportera hur det gick bland rottistikarna, man vill ju ha koll på konkurrenterna ;)

Snabb sidofråga här bara; vart ligger Svenstavik? :crazy:

Oj oj, alldeles för långt bort för mig tyvärr. Men hade varit kul att komma och kolla (om sånt är tillåtet vid denna utställning) eftersom jag aldrig varit på en hundutställning förut.

ja jag kan tänka mig att det blir långt för dig :p jodå det är alltid tillåtet att komma och kolla på utställningar :)
Vet inte hur det är på denna, men på många utställningar får man betala en liten summa för att kolla.

Jo jag har upptäckt det efter att Googlat hundställningar igår kväll. Hoppas iaf på att kunna gå på Stockholms Hundmässa igår; ligger ju betydligt bättre till. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
583
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 088
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 752
Senast: fixi
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 076
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka