Svenskt Derby!

Sv: Svenskt Derby!

wow asså, man hade ju verkligen skitskoj! Ja o papi fick den guidad tur på stallbacken o i sekretariatet o vågrummet :D blev väldigt rörd när jag gick in o tog en snabbis titt i Castros stall, det kändes så heligt :crazy: sen kolla vi in lite i stenefeldts stall me :D det var verkligen jätteroligt och sen får se 'träningsbanorna' me, hade aldrig trott att det var ett så stort område. Väl till löpen, det var mkt fina löp, o man heja ju fram sina favvisar :D blev jätteglad när farad kom 2:a, den hästen gillar jag verkligen!

*Annika, jag tog ett par bilder av dig när du träckte nr 4, var de ille faciet? kmr inte ihåg :angel: kan väl skriva om du vill ha dem?*

:D Hehe, googlade på min hästs namn häromdagen och hittade ett pdf-dokument från förra årets auktion med lite statistik i. Tydligen så var min lilla pålla en av de dyraste åringarna -98.

Nu kanske jag tar lite mod till mig och tar kontakt med stuteriet, har inte gjort det innan eftersom de har så mycket hästar i omlopp och jag trodde inte att de kom ihåg min häst. Men det kanske de gör...:idea:

de har koll på hästarna och tycker det är jättekul om man kommer och berättar hur det gått. det är hela poängen med att föda upp hästar! :rofl:

Vad roligt! Du får gärna maila (annika.kallse@bredband.net) bilderna på Ille Faciet så kan jag piffa upp min hemsida med lite aktuella bilder och inte bara gammalt skräp ;-)

Tyckte det var många hattar!
Riktiga, snygga hattar.
Inte bara skojsaker med påklistrade leksakshästar (som är kul på ungarna men känns lite trist när folk är 35+)

Bästa derbyt jag varit på ur folkfestperspektiv...

Håller med om att de hattarna som fanns var betydligt snyggare än andra år, men tycker ändå att det var mindre hatar totalt sett.

Om du har fler bilder från dagen kan du inte lägga ut några här :bump:? Såg massor av kameror, hade varit kul att se lite bilder :smirk:

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 399
Senast: Emma-pemma
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 183
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 536
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar