svenska bokstaver

Kickis

Trådstartare
Sitter pa en amerikansk dator.. hur gor jag for att fa fram de sista bokstaverna i det svenska alfabetet? :confused:
 
Sv: svenska bokstaver

Är det bara datorn som i amerikansk eller operativsystemet också? Om det bara är datorn, så är det som sagt bara att byta tangentbord. Kostar inte många kronor.
 
Sv: svenska bokstaver

du kan gå in på kontrollpanelen o välja tangentbord o bya språk där då blir ditt egenlska tangentbord svenskt.... (kommer ej ihåg vad det står på engelska)
sambon har engelskt operativsystem o tangentbord med bytt den inställningen så det funkar...
då är åäö på de platserna de brukar vara på vårat svenska.
 
Sv: svenska bokstaver

Jag kör Engelsk OS och svensk tagentbord, inga problem alls.
Vara ställa in vilket språk i kontrollpanelen
 

Liknande trådar

Kropp & Själ HUR far man mandelflarn som ar harda och sproda och inte mjuka? Jag foljer Svenska recept slaviskt, kopte en flaska ljus sirap for...
Svar
17
· Visningar
1 384
Senast: hastflicka
·
Mat Jag har, i ett svagt ogonblick lovat nagra Svensk attlingar att jag ska buda dem pa ett riktigt Svenskt "Fika". Nu nar de forsiktigt...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
12 574
Senast: hastflicka
·
Mat Jag har hyfsat klart for mig vad jag tankt ha pa julbordet nu har jag lovat att "Visa hur vi gor i Sverige" till Svensk-attlingar som...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 096
Gravid - 1år BB Gårda öppnar efter nyår. Ett helt privat allternativ där en förlossning kostar 55 000 kr. Enligt artikeln i DN har de ingen medcinisk...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 111
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp