Ja du har ju i inlägg efter inlägg spekulerat mycket kring min person. Jag är ditten och jag är datten......... Lägg av med det! Det ser illa ut och är ett infantilt sätt att "angripa" någon i en diskussion.
Jag anser att det
mycket väl kan vara en överdrivet stor summa -även om man håller budget på miljarder. Men visst - får man gräva ur skattebetalarnas skattkista och inte behöva stå till svars inför en styrelse /VD/Ägare så behöver man ju inte direkt snåla på något -tvärt om bättre att tillse att man får en riktigt tungrodd verksamhet som kräver en fet budget så kan helt plötsligt 0.000007% av den budgeten verka otroligt obetydligt liten i sammanhanget.
Det är nog läge för dig att anmäla mig till Moderator med hänvisning om att -gulan minsann sitter på mitt forum och i vet inte ett skit om hur Skolverket, Trafikverket, Energimyndigheten, alla Sveriges kommuner och regioner fungerar. Trots att hon sitter och envist tycker att summan är något som borde belysas!! Så kan vi inte ha det!
Öhh......... nää.
22 miljoner....håll i dig nu
-det är dryga 60 millar om räknar allt som allt! Nej jag har inte tagit reda på vad som verkligen gjorts på konferenserna. Varför blir du så provocerad av att en helt vanlig medborgare som betalar rätt mycket i skatt varje månad, och har inget problem med det, trots att det skriker höger om mig
och dessutom kan ha fräckheten att ha åsikt om att Skolverket har en väldigt stor summa pengar som de väljer att lägga på konferenser? Tänk om det gick att få allt lika bra med hälften? 30 miljoner? 30 miljoner till över som dom inte behöver -men som skolor i utsatta områden skulle må bra av att få..........tex