Gbg87
Trådstartare
Jo, det är så att jag träffade en man i somras. En del av er kanske minns den tråden. Vi träffades några gånger, blev förälskade och hängde en del. Sen skulle han åka iväg och jobba på hans företags kontor i USA några månader. Vi har inte lovat varandra någonting, mycket kan hända på den tiden, men jag tror att vi båda hoppas på att det ska kunna bli någonting mellan oss när han kommer hem. Vi har pratat en del, han skickar nån bild då och då och verkar ha mig i tankarna. Hur som helst, här om dagen dök det upp en bild på honom på FB från en fest tillsammans med ett gäng tjejer. Det verkar vara mycket fest där, och många söta tjejer vad jag kan se. Jag förväntar mig ABSOLUT inte att han ska vara mig trogen. Vi har som sagt precis lärt känna varandra och inte alls hunnit prata om ett eventuellt "vi" ännu. Jag är glad för hans skull att det verkar gå bra för honom på jobbet där, och det finns ingenting jag inte unnar honom, även fest och tjejer. MEN svartsjukan brinner i mig Det är inte alls likt mig (kanske känner jag starkare för den här mannen än vad jag vågat erkänna för mig själv?). Igår bestämde jag mig för att helt enkelt skärpa mig, och talade om för mig själv att helt enkelt lägga av med dom här fasonerna. Men inatt drömde jag en mardröm om att han ringde mig och berättade att han träffat någon han blivit kär i, och att han tänker stanna kvar där Jag vaknade helt hjärtekrossad.
Buke, min framtid med den är mannen kommer väl visa sig när han kommer hem. Jag hoppas, och jag tror att han också hoppas på oss. Men hallå, hur fan stänger man av svartsjukan? Den äter upp mig!
Buke, min framtid med den är mannen kommer väl visa sig när han kommer hem. Jag hoppas, och jag tror att han också hoppas på oss. Men hallå, hur fan stänger man av svartsjukan? Den äter upp mig!