Vaniljdoft
Trådstartare
Jag har pojkvän sedan 5 månader tillbaka men har fortfarande svårt att hantera hans historia. Detta är mitt första förhållande någonsin. En kväll på fyllan råkar vi börja snacka om sexpartners, något jag kanske egentligen inte ville veta... Jag har inte haft så många men han visar sig ha legat runt en del, till en början tycker jag detta är jobbigt men har börjat bli bättre på att hantera det. Då när vi sitter hemma och myser en kväll börjar han prata om hur hans ex var väldigt fysisk, något jag definitivt inte ville veta... Och nu för någon dag sen råkade han kalla mig för sitt ex namn... Ena stunden tycker jag allt är jättebra och perfekt men så händer nya såna grejer hela tiden, han säger att han inte har några känslor för sitt ex och att han älskar mig etc. Men när han upprepande gör såna missat får det mig att tvivla... Till saken hör att vi har ett distansförhållande, jag tänker ihjäl mig när jag är ensam :-( Har så svårt att hantera det här med hans ex och tidigare sexpartners då jag själv är så pass oerfaren och inte direkt har något förflutet. Vad gör man i en sån här situation? Kan jag lita på att han menar det han säger till mig?