Den laddade jag ner i Torsdags när jag hörde att han blivit ny ordförande
Den funkar skitbra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den laddade jag ner i Torsdags när jag hörde att han blivit ny ordförande
Ja, vägen måste rimligen kunna gå genom kunderna om man vill få bort honom. Även om det är hans polare så kan de inte vilja ha en konkurs?Då får du dra igång hela apparaten med facket osv. Det lär vara enda sättet. Har du god relation till några kunder kan du ju be dem kontakta stiftelsen angående det bemötande de fått (förhoppningsvis säger de också att de aldrig kommer att boka in sig så länge puckot är kvar).
Skaffa också inspelningsfunktion på din mobil, det kan vara bra att ha. Och som sagt, rena hot ska polisanmälas.
Du kanske kan hoppa på någon relevant CSN berättad kurs på distans så kan du göra klart den även om du får nytt jobb?Att han inte ändrar sig det är jag helt på det klara med.
Men jag hoppas att det kanske fanns något annat sätt att komma loss från anställningen utan karensen. 3 mån utan inkomst GÅR INTE och det var här jag hoppades att facket kanske kunde göra något
Men gud vilken fruktansvärd situation! Lider med dig och kan bara hålla med övriga - facket eller sjukskrivning. Vi hade ju ingen kontakt eller diskussion med personen i fråga kring vårt event, hade vi haft det så hade vi självklart ställt upp för din sida.
Förstår absolut svårigheten med nytt jobb, hör jag något så ska jag tipsa om dig och för dig
Ja dagen var minst sagt intressant. Som tur var så har det funnits folk hela tiden runt mig så han har fått behärska sig. Bara lite allmänna sovrdommar och beska kommentarer. Sen gick nog tre ventiler för mycket på honom i helgen för han hade blivit anmäld för att ha gripit tag i en överförfriskad person som tillhörde det ena eventet.
Sen lär han ha skällt ut gäster i vandrarhemmet och bla kallat dem "kärringar" och en annan "fyllo".
Han gick på tok för långt och kanske var det därför han var lite sansad i dag.
Men nu har jag fått order om att inte ta emot några bokningar alls!
Vi står strax inför högsäsong och jag får inte ta emot det vi ska leva på för resten av året
Så idag har jag fått avvisa alla som velat boka rum. Vissa av dem ska ingå i event som är bokade på området.
Jag har pratat med facket och det fanns inte mycket att göra. Det bästa är om jag blir uppsagd. Jag ska smälta detta lite och fundera på hur jag ska lägga upp det och sen be om en uppsägning. Plan B är sjukskrivning. Eller om sjukskrivning blir plan A och be om uppsägning under tiden...jag får fundera.
Med tanke på helgen är det kanske klokt att ha lite is i magen, han kanske har sett till att han ryker på eget bevåg...Ja dagen var minst sagt intressant. Som tur var så har det funnits folk hela tiden runt mig så han har fått behärska sig. Bara lite allmänna sovrdommar och beska kommentarer. Sen gick nog tre ventiler för mycket på honom i helgen för han hade blivit anmäld för att ha gripit tag i en överförfriskad person som tillhörde det ena eventet.
Sen lär han ha skällt ut gäster i vandrarhemmet och bla kallat dem "kärringar" och en annan "fyllo".
Vi står strax inför högsäsong och jag får inte ta emot det vi ska leva på för resten av året
Så idag har jag fått avvisa alla som velat boka rum. Vissa av dem ska ingå i event som är bokade på området.
Jag har pratat med facket och det fanns inte mycket att göra. Det bästa är om jag blir uppsagd. Jag ska smälta detta lite och fundera på hur jag ska lägga upp det och sen be om en uppsägning. Plan B är sjukskrivning. Eller om sjukskrivning blir plan A och be om uppsägning under tiden...jag får fundera.
Ja dagen var minst sagt intressant. Som tur var så har det funnits folk hela tiden runt mig så han har fått behärska sig. Bara lite allmänna sovrdommar och beska kommentarer. Sen gick nog tre ventiler för mycket på honom i helgen för han hade blivit anmäld för att ha gripit tag i en överförfriskad person som tillhörde det ena eventet.
Kanske var bäst det i och för sig men M är inte att leka med om det hettar till i sådana frågor Så han hade utan tvekat agerat utifrån ditt bästa.När ni var hos oss så hade han inte hunnit bli så värst delaktig i verksamheten. Var glada för det
Jag tar tacksamt emot tips
Det är gamla styrelsen som står på hemsidan. Han var kassör då.Kanske var bäst det i och för sig men M är inte att leka med om det hettar till i sådana frågor Så han hade utan tvekat agerat utifrån ditt bästa.
Googlade lite snabbt och personen som står som ordförande på hemsidan är den avgående gissar jag. Vill du lämna ut namnet på den nya i PM?
Får jag nyss på något så rekommenderar jag självklart dig! Så som du har det nu är helt ohållbart
Jag blir så trött på att facket aldrig kan göra någonting. Vad betalar man pengar för? Kanske är färgad av allt annat jag hört och det inte är så lätt, men tycker de borde kunna kontakta honom eller gå via ett skyddsombud eller dylikt.
Det låter helt ohållbart i alla fall, jag hoppas du får rätsida på det och att skitstöveln straffar ut sig.
Med tanke på helgen är det kanske klokt att ha lite is i magen, han kanske har sett till att han ryker på eget bevåg...
Ska de vräka butiken med då?Jag tror det finns en större plan bakom styrelsebytet och att hans aggerade då inte spelar någon roll.
Min misstanke är att de ska stänga vandrarhemmet och bara hyra ut anläggningen till några större event. Där emellan fruktar jag mfl att man låser grindarna till hela området och då kan man slopa både personal, kundkontaker och en del fasta utgifter.
Ska de vräka butiken med då?
Det lär ju inte bli en bra lösning i längden..
Nä men låser man grindarna kommer ju ingen dit?Fasta hyresgäster kräver ingen personal eller arbete så de får nog stanna.
Men om det är så så borde de ju bli riktigt glada om du vill att de säger upp dig. Då blir de ju av med dig tidigare än om det ska dras i långbänk.Jag tror det finns en större plan bakom styrelsebytet och att hans aggerade då inte spelar någon roll.
Min misstanke är att de ska stänga vandrarhemmet och bara hyra ut anläggningen till några större event. Där emellan fruktar jag mfl att man låser grindarna till hela området och då kan man slopa både personal, kundkontaker och en del fasta utgifter.