Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, ska kolla efter "vitt".Det kan vara virus i örat, en häst har det där jag står. Ägaren sa att hästen är rädd om ena örat , det är ett virus (det var som vitt inne i örat) och enl. vet skulle det försvinna av sig själv.
Ska testa och vika örat åt rätt håll.Min häst är väldigt svårtränsad och de har med hans högeröra att göra. Om man tränsar och viker högerörat rakt framåt in i nackstycket går det hur fint som helst men om man gör som brukligt och drar nackstycket över örat och sedan viker ut det så trilskas han mer och mer för varje gång.
Han har plack i sina öron, mer i höger och jag brukar massera bort det men det är något som stör honom ändå. så jag tränsar på mitt sätt så funkar det jättebra..
Innan jag kom på den idén så knäppte jag upp ena sidostycket och trädde över nackstycket så det inte ens nuddade öronen.. fast då red jag honom bara 1 gång i veckan..
Det kan vara virus i örat, en häst har det där jag står. Ägaren sa att hästen är rädd om ena örat , det är ett virus (det var som vitt inne i örat) och enl. vet skulle det försvinna av sig själv.