svante o saint amour

G

gucci_parma

jag undrar om någon vet något om de tyglar svante ibland använder på saint amour?
menar de med "handtag" för att kunna hålla honom när han blir stark? har hört att det är som monte-tyglar?

skulle gärna se en närbild på dem men hitta inget, inte ens med fantastiska google...

så, någon som vet något? ellr har en bild?

Sv: svante o saint amour

Finns särskilda handtag att klämma fast på tyglarna, ser ut som att det är sådana Svante använder. Ska se ifall jag kan googla fram någon bild/info, tror de kallas Rein-Bows

Sv: svante o saint amour

Bildgoogla på Rein-Bows så får du fram bilder (vill inte länka pga forumreglerna/bildrättigheter) :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 975
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka