Svängd hoppgjord

pomelo

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp! Behöver få tag i en svängd hoppgjord till min herre. Har sett att Equipe och CWD har. Någon som har nån av dessa? Bilder (alltså egna)? Priset på equipe står ju utsatt, men vad kostar cwd:n?

Sv: Svängd hoppgjord

Jag har CWDn, kan ha kostat runt 2,5'? har faktiskt ingen aning men bra är den iaf! :) Man spänner resåren på olika hål (resåren är lite längre på den bakre) och det ska tydligen ge bättre tryck.

Ok, tack! Har än så länge bara hittat de här två märkena, men det lutar väl åt att det blir en equipe eftersom sadeln är det. Men det där med olika långa spännen låter ju smart..

vi har cwdn.. kostar runt 2och8, den ligger kalasbra på alla hästarna :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 441
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix