Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer pajbekymmer.
Ska göra en svamppaj och får reda på att en gäst inte äter lök. Vad kan man ha tillsammans med svamp i en paj? Kryddning eller ingrediens. Min hjärna står stilla. Jag kan inte ens tänka tanken svamp utan lök...
(kantareller, karljohan och smörsopp)
Har tänkt äggstanning. Det känns lite .. tamt? att bara ha svampar och ägg.Det behövs ingen lök. Särbon vägrar stekt lök så svampsås och svampsoppa här blir utan och de är goda ändå.
Vad är det för fyllning i övrigt, gräddstuvning eller äggstanning? Är det gräddstuvning kan man med fördel skvätta i lite alkohol typ konjak, rom, sherry eller madeira.
Har tänkt äggstanning. Det känns lite .. tamt? att bara ha svampar och ägg.
Jag har dessutom inte tänkt ödsla sprit på mat för ett arbetsmöte
Ja, det är ju klart. Lagrad ost har jag ju! Nåväl. så får det bli.Fast tänk äggröra med stekt svamp, det behövs ingen lök för att det ska bli gott. På med en smakrik ost, det tar fram smaken på svampen.
Har tänkt äggstanning. Det känns lite .. tamt? att bara ha svampar och ägg.
Jag har dessutom inte tänkt ödsla sprit på mat för ett arbetsmöte
Spenaten har gjort sitt här. Men persilja har jag kilovis....Färsk spenat, dito persilja och svamp är en bra kombo.
Mer pajbekymmer.
Ska göra en svamppaj och får reda på att en gäst inte äter lök. Vad kan man ha tillsammans med svamp i en paj? Kryddning eller ingrediens. Min hjärna står stilla. Jag kan inte ens tänka tanken svamp utan lök...
(kantareller, karljohan och smörsopp)
Ärtskott går också bra att skära ner om du har sånaSpenaten har gjort sitt här. Men persilja har jag kilovis....