Mest synd om dig tycker jag nog för att ni har så mycket grupparbeten. Urk, det har aldrig varit min grej. Alltid någon som inte gör sin grej som den borde (har visserligen rätt hög nivå på vad jag tycker är godtagbart), alltid en massa onödigt snack. Äsch, lite väl hård är jag förstås för visst finns det väl fungerande grupper och får man välja sin grupp själv kan det bli bra.
Fick faktiskt frågan om huruvida jag trivdes bäst med att jobba i grupp eller själv på intervjun för mitt jobb. "Hellre ensam än i dåligt sällskap" sa jag, tur att mina kollegor visat sig vara riktigt bra sällskap
Håller med dig där - hellre själv än i dåligt sällskap Och ofta (som i detta grupparbete) när man inte får bestämma grupp själv, så blir det inte fullt lika bra. Jag har allra helst individuella arbeten, men måste jag ha grupparbeten så vill jag bestämma själv vilka jag ska arbeta med. Och jaja, man ska kunna arbeta med alla. Men ärligt, har man så pass begränsad tid på sig, så är jag inte intresserad av att arbeta med människor som inte tilltalar mig, rent arbetsmässigt, och som jag måste lägga energi och tid på att lösa konflikter etc. med dessa.
Usch vad trist jag låter Jag är egentligen inte svår att arbeta med och ser mig själv som socialt kompetent, men jaja, jag vill ändå välja gruppmedlem själv