Super mario world

S

Showjumping

Alltså hur klarar man den första spökborgen?? Den där man hoppar på ett sånt P och går in i en blå dörr, vad ska man göra i den blåa dörren sedan???

Sv: Super mario world

Jag har inte spelat på månader.. och det är möjligt att mitt minne sviker mig. Men är det inte då man ska hoppa på P så den blå dörren kommer fram, fast gå genom den gula, vanliga dörren?
Då har det kommit fram en ny dörr där man hamnar eller en klätterranka i en låda... I don't remember. :( Men det går säkert att googla upp...

Okej, det var typ en blandning av de alternativ jag gav. :D
Go up the stairs,
and into the door. You will appear below, go left and hit the yellow block
to make a P-Switch appear. Jump from under the stairs and go and pick up the
switch, and go through the door again. Hit the block again, this time to
make a vine appear. Climb it, and enter the door. You will reach the exit.

det finns en fin "genväg" i den banan, så man kommer till en bana där man kan hämta fjädrar, svampar, yoshis och liv.. ;)

Det finns genvägar i nästan alla banor :p + vägar till extrabanor. Tror jag hade en fil där jag hade klarat precis allt. Aah, gamla goda tider. Måste nog spela det snart igen ^^

Ååååh älskar det spelet.... har spelat igenom det så många gånger att jag borde vara less... men aldrig :bump:

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 941
Senast: Piaff
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025