Sulkyfästen!

R

RebeckaKihlberg

Jag har en liten fråga, jag har aldrig haft med vagn när jag varit i väg med hästar,men den tiden kommer inom kort..å släpet jag lånar har sulkyfästen..(tror jag)...två "krokar" nertill på bakluckan..å jag vet att man ska hänga vagnen där,men man måste väl fästa skaklarna på något vis....ska den finnas krokar till de med eller?? :confused:

Tacksam för svar

//Förvirrad!!

Det ska vara två stycken fästen även upptill på luckan, som man kan vika ut, där kan man fästa skaklarna med t ex en läderrem.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 184
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 876
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 772
Senast: morgaine
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar